Zavádění zón s omezenou rychlostí v jednotlivých městských částech vyvolává často ostré polemiky mezi obyvateli a rozděluje je názorově podle toho, zda preferují klidné okolí, či naopak využívají často osobní dopravu k pohybu po městě. Podle starosty Vronského však radnice má výzkumy veřejného mínění, ze kterých má vyplývat, že obyvatelé tento způsob zklidňování dopravy většinově podporují.
Proto radnice vedená TOP 09 již v minulosti zavedla zóny s omezením rychlosti na 30 kilometrů v hodině v dalších částech třetí městské části. V roce 2016 zónu zavedla po celém Jarově, před dvěma lety ji zřídila kolem ulic Na Parukářce, Ke Kapslovně a v okolí Biskupcovy ulice i Na Třebešíně. Nově plánuje jejich rozšíření na Jeseniovu ulici, která slouží jako alternativní dopravní spojení z východních částí Prahy 3 směrem do centra, a také v okolních ulicích. Místostarosta pro dopravu Ondřej Rut (Zelení) již dříve uvedl, že bude prosazovat omezení na 30 kilometrů ve všech rezidenčních oblastech Prahy 3 s výjimkou hlavních tahů.
Jak Vronský zdůraznil, při zřizování zón chce radnice nejprve komunikovat s místními obyvateli, aby předešla sporům. Příští rok podle starosty vznikne dopravní studie a zhruba v polovině roku by městská část chtěla zahájit debaty o participaci s obyvateli Jeseniovy. Další zóny by pak měly následovat tak, aby na sebe navazovaly, dodal starosta.