Obraz vytvořil streetový umělec jako ambasador soukromé firmy a podle malíře ztvárňuje téma vášně, vzplanutí a lásky. Dynamická malba vychází z tarotové karty.
“Mé pojetí milenců symbolizuje nejen romantické vztahy, ale také rozhodnutí, která činíme ve vztahu k sobě navzájem v rámci našich komunit. Nástěnná malba může veřejnosti sloužit jako vůdčí síla při navigaci ve složitosti současné společnosti, povzbuzující pocit jednoty a kolektivní identity uprostřed rozmanitosti a výzev městského života,” tvrdí k žižkovské malbě sám autor.
Mural art označuje velkoplošnou malbu na stěně ve veřejném prostoru. Oproti streetartu či graffiti, které jejich autoři tvoří ilegálně, vzniká mural art většinou se souhlasem majitele objektu. Podle tvůrců muralů tato formsa umění dodává vlastní identitu čtvrtím a zapojuje obyvatele do umění. Slouží jako forma uměleckého vyjádření nejen jako dekorativní prvek, ale také jako prostředek ke komunikaci sociálních nebo politických sdělení. Žižkov před Strauzzovou malbou ozdobilo již několik muralů. Na dolním Žižkově jde o výjev legendárního pražského hrdiny Péráka na konstrukci bývalého železničního mostu nad Husitskou ulicí od umělkyně vystupující pod pseudonymem Toy Box. Betonovou konstrukci u vlakového viaduktu v Seifertově ulici v rámci projektu Umění pro město zase dvojice streetartistů známých pod uměleckými pseudonymy Obras a Akrobad přeměnila v obraz znázorňující abstrahovaný plán Prahy. Bývalou stavbu Ústřední komunikační budovy, která byla známa jako Mordor, zase umělec vystupující pod pseudonymem JW Mind Strike před demolicí opatřil obrazem o velikosti 16x8 metrů s výjevem „Zachránce žen.“