Z vyúčtování provozu parkovacích zón na Praze 3 vyplývá, že výnosy ze zdraženého jízdného, které radnice prosadila, stouply na 66 milionů korun. Nejvíce se na rekordní částce podíleli rezidenti a další držitelé parkovacích oprávnění a karet, a to celkem více než 29 milióny korun. Dalších 21 milionů zaplatili řidiči u parkovacích automatů a 15 milionů činil zisk z prodeje přes internet v rámci virtuálních parkovacích hodin. Po odečtení provozních nákladů šlo i zisk ve výši 35 milionů korun.
Magistrát a žižkovská radnice se podle smlouvy, kterou schválil na posledním jednán vedení starosty Ptáčka, dohodly, že městské části připadne podíl ve výši 21 milionů, z nichž po odečtení čtyřmilionových provozních nákladů úřadu na zóny placeného stání přiteče do kasy výnos 17,5 milionů.
To je částka, která mnohonásobně převyšuje investice radnice do dopravy v daném roce. Podle závěrečného účtu za rok 2020 radnice do dopravy v rámci běžných výdajů investovala 665 tisíc korun, a v rámci kapitálových výdajů 134 tisíc korun (ty navíc šly na projekt pěšího propojení Krejcárku a Vítkova). Z částky 17,5 milionu tak do dopravy šlo celkově 799 tisíc, což je asi 4,5 procenta.