Dopravní podnik na trati položil nové koleje a renovoval také podloží trati a rekonstruoval rovněž samotná most, po kterém trať spadá do Libně. Rozsáhlou rekonstrukcí prošla i tramvajová zastávka Krejcárek, která je nově řešena bezbariérově.
„Na mostě byly odstrojeny všechny vrstvy tramvajové trati až na holý most, který byl sanován, a to včetně pilířů. Nové jsou také sloupy pro trolejové vedení, ale i vedení samotné,“ uvedl technický ředitel Dopravního podniku Jan Šurovský
Dělníci na trati vyměnili všechny pražce i kolejnice, které mají proti těm původním odlišný tvar a jsou na většině trasy takzvaně bezžlábkové.
„Trasa byla po 32 letech provozu už natolik opotřebovaná, že takto rozsáhlá rekonstrukce byla nezbytná," řekl technický ředitel DPP.
Na trať se v sobotu vrátily tramvajové linky číslo 1, 10, 19 a noční linka 95. Výluku zde tak má nadále jen tramvaj č. 19, kterou dočasně nahradila linka číslo 7.